Fredag - och vad händer?!

Ja men så kan de gå... igår kväll sa ja ju att John Blund inte behövde komma. Men jag blev ju som vaken pga värk. Men sen decka jag... antar att han kom med såndära stoft då. Så ska tillfället i akt och säga tack till mr Blund, men snälla lilla söta gubbe. Nästa gång kan du hålla igen med stoftet. Det blev lite för mycket hörru! 
 
För vad hände idag! Jopp vi försov oss... PANIK! Gubben ska iväg å arbetspröva om 20 min och barnen ska vara på skolan om 30 min! Shit! Stressar fram kläder. Hjälper R på med sin halloween dräkt slänger in (inte ordagrant) ongan i bilen... å då kom en räddning! Äldsta sonens pappa kommer och tar över. Jag slipper köra med mina revben!!! So Lovley! 
 
Iväg med alla barnen och jag tror ändå att det blir en toppen dag för dem! Jäklar vad jag känner mig peppad och stolt trots allt. Jag fixade det trots smärta å hostattacker!  :)
 
Nu lyser solen och är på väg att hämta äldsta sonen, lånar honom lite från allt firande, för att åka till BUP och prata om medicinering osv. Kanske får vi en bättre utformad som passar honom. ÄNTLIGEN!
 
Ha en jättehärlig dag nu alla sötnötter 💜
 
 

Kommentera här: